Latvia-aiheiset juttuideat haussa!

Mitä haluaisit lukea tai kuulla Latviasta? Onko sinulla juttuidea, jota haluaisit tarjota Rozentāls-seuralle? Nyt on aika tarjota meille hyviä sisältöjä Latviaan liittyen. Meitä täällä Latvia-ystävyysseurassa kiinnostaa niin latvian kieli, maan kulttuuri, matkailumahdollisuudet kuin kaikki muukin maahan liittyvä.

Emme juuri nyt pääse matkustamaan, joten pidämme toisiamme mielessä tällä tavalla. Juuri nyt emme myöskään voi järjestää tapahtumia, joten ohjaamme niihin varattuja rahoja hyvään sisältöön täällä netissä.

Meitä kiinnostavat niin kirjoitukset, videot, podcastit kuin muutkin  netissä jaettavat sisällöt. Voit tarjota omaa juttuasi tai vinkata kiinnostavista tekijöistä. Myös muunlaiset ideat ovat tervetulleita.

Julkaistuista jutuista maksetaan palkkio. Julkaisusta täytyy sopia erikseen, joten otathan yhteyttä ennen kuin ryhdyt työstämään ideaasi eteenpäin.

Ideoinnin riemua!

Lisätietoja: