Kekri

Syksyn kohokohta, hartaasti odotettu Rozentals-seuran ja Ziemelmeita-kuoron yhteinen kekrijuhla koittaa aivan pian, tarkemmin sanottuna lauantaina 17.10. klo 18. Kekri on perinteikäs pohjoinen sadonkorjuujuhla, jossa nautitaan syksyn sadosta ja hyvästä seurasta. Juhlissa esiintyy kansanmusiikkiduo Zane un Silvija joka pistää takuuvarmasti tanssijalan vipattamaan. Luvassa on nimittäin musiikin lisäksi myös kansantanssien opetusta.

ZaneunSilvija

Kun kerran Ziemelmeitan kanssa juhlitaan, pöydät tietysti notkuvat maistuvista herkuista. Pääsymaksu sisältää ohjelman ja illallisen seisovasta pöydästä.  Paikkana on tuttuun tapaan Annala (Hämeentie 154, Helsinki) ja lippu kustantaa 20 euroa Rozentals-seuran ja Ziemelmeitan jäsenille. Ei-jäsenet ovat myös tervetulleita 30 euron hintaan. Tosin jäsenyyden ja lipun saa yhteishintaan 25 euroa, joten nyt kannattaa kavereidenkin liittyä jäseniksi! Alle 12-vuotiaat pääsevät sisään ilmaiseksi.

Tervetuloa!